Kids On Tour - de wrap up

donderdag 1 oktober 2015

Een goeie week is er gepasseerd, sinds de laatste bloggers van de Kids On Tour-blogtour verslag deden. De deelnemers werden uitgedaagd om uit hun comfortzone te treden, om zich uit te sloven voor een ander en het beste van zichzelf te geven. En ze deden dat met verve. Bedankt Annick, Esther, Eva, Katrien, Laurence, Lindsy, Marleen, Riet en Sarah!

Dat er ook met veel enthousiasme ontvangen werd, was de kers op de taart.

Jullie konden meegenieten door van hier naar ginder te klikken en uit jullie enthousiaste reacties konden we opmaken dat de tour gesmaakt werd. Geweldig! Daarom volgt hier een kleine foto-wrap-up. Wil je nog eens gaan piepen, klik dan op de foto voor een shortcut naar de bijhorende blogpost!

Image Map

Er waren enthousiastelingen die zichzelf (in een moment van zinsverbijstering?) al opgaven voor een volgende editie, alle onverbloemde verslagen van stress- en tornmomenten ten spijt. Ha, wacht maar. Jullie namen werden genoteerd en ten gepasten tijden zal u gecontacteerd worden. Want zo'n tweede editie. Dat zien wij wel zitten!

Tot volgend jaar!

4 opmerkingen

  1. Ik stond de hele tijd versteld van de creaties, en hoe mooi die bij het ontvangend kind pasten. Geweldig gewoon. Kan ik me ook nog opgeven voor een toekomstige editie?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dikke duim voor alle prachtige creaties, laat die volgende editie maar komen (met mij erbij?)!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Knappe creaties,ik kijk al uit naar de volgende ronde maar ik ga niet mee doen,daar ken ik nog niet genoeg van naaien voor.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik vond het super gaaf, ik geloof dat het super stressvol was voor de naaisters, toch zou ik ook met liefde en plezier een keer meedoen!

    BeantwoordenVerwijderen

Latest Instagrams

© sisko by mieke. Design by FCD.