PJ's

donderdag 3 november 2016

Ik vertrok op naaiweekend met een stapel stof. Neem dat gerust heel letterlijk. Massa's stof, te veel om zelfs maar op een hypothetische maand-waarin-ik-elke-avond-naai te verwerken. En toen kwam ik terug met nóg meer stof! Oh god! #ikhebeenstofverslaving
Dat zat zo. Zij had d-r-i-n-g-e-n-d voeringsstof voor haar knappe Ole en zocht dus een slachtoffer om haar naar het dichtstbijzijnde naaiwalhalla te vergezellen, i.e. de Stoffenstraat in Kasterlee. Ik deed nog van de 'hmm, ik twijfel'-NOT- en sprong mee ik de auto. Uiteraard kocht ik nog enkele lapjes, maar ik beloofde mezelf wel deze niet in de kast bij de proppen. Ik hield me aan mijn belofte en verwerkte ze thuis meteen tot pyjama's. Dochters content. Mama content. 

Het werd er eentje met wolkjes voor de jongste. Nog steeds niet gepast wegens gips die nog een tweetal weekjes in de weg zit.
En eentje met panda's voor de oudste, die sinds haar bezoek aan de babypanda in Pairi Daiza een panda obsessie ontwikkelde. Scoren dus.
 
Ik gebruikte het Wolf-patroon van Zonen09 en koos dit keer voor extra groeimarge. Een mens leert bij.

19 opmerkingen

  1. Een pyjama in de winkel kost ook geld dus stof kopen en meter verwerken is nog in de safe zone �� Mijn Wolf voor Sien viel ook smal uit en ik nam hem al op de groei!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Very stylish en al... Dat zouden mijn kinders ook wel willen... :p Nu nog energie zoeken!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oooh, ik vind die roze-grijze stof van de pyjamabroek wel prachtig eigenlijk.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Echt schoon, ik ben dan ook zot van pyjama's :-) echt!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie stofjes.! Daar zullenz e goed in slapen :D

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Schoontjes! Ik maakte ook net mijn eerste Wolfje :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooi, voor die wolkjes ga ik toch ook nog overstag gaan gok ik!
    Ik herken trouwens jouw kussens in de achtergrond, we hebben er hier in hetzelfde stofje liggen!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. De combinatie van de wolkjes en de ruitjesbroek is gewoon *kussmiley* !

    BeantwoordenVerwijderen
  9. dat zien er pyjama's uit om de hele dag in rond te hangen wegens veel te mooi om enkel in te slapen ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Grappig zeg ...Hier geraakt die berg stof ook nooit minder

    BeantwoordenVerwijderen
  11. hier oo keen dringende pj nood... En elke keer denk ik: ik ga der zelf maken! En elke keer blijd ik dat uitstellen zodat ik er toch moet gaan kopen :D

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Zo'n mooie Wolfjes!! Ik vind die roze stof van de wolkjespyamabroek (wat een woord) echt heel mooi, roze maar toch niet té :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Mooikes! Wolf is altijd een winner (en de Stoffenstraat idd ook…)

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een tofkes! Met een pandawolf kan ik hier zeker ook scoren. Sorry, maar daar gaat een kopieke van moeten ...

    BeantwoordenVerwijderen

Latest Instagrams

© sisko by mieke. Design by FCD.