Restrokje uit double gauze

maandag 7 november 2016

Omdat die double gauze een pak breder was dan dat ik had ingecalculeerd had ik nog een behoorlijk stuk over. Meer dan genoeg voor een rimpelrokje-op-elastiek, deze keer weliswaar gebruikt met de zachtgele kleur aan de buitenkant.
De elastiek met gouden glinster luisde ik af van Marleen: ongetwijfeld één van haar rommelmarktvondsten en eentje die bijzonder goed matcht met het stofje (les Trouvailles d' Amandine, bij Georgette). 
Gecombineerd met een ultrazacht truitje uit de knitwear collectie van Zara is dit een outfit die niet vaak de binnenkant van de kast zal zien. 
Hoewel ik niet vies ben van een uitdaging, heb ik ook geen bezwaar tegen dit soort simpele projecten. Zeker in tijden van tijdschaarste.

12 opmerkingen

  1. heel gaaf! hou hier idd ook wel van :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Simpel en mooi... méér hoeft hét niet te zíjn

    BeantwoordenVerwijderen
  3. En ik die dacht dat het een Jannerokje werd! Multi-inzetbaar dus :-)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Het is een janne rokje in feite (gij onthoudt ook alles ;)) alleen was dat model armsgewijs nog niet inzetbaar. Hopelijk binnen een week terug up and running!

      Verwijderen
  4. snel klaar projecten geven soms net dat beetje voldoening waar je juist nood aan had.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Van een perfecte styling gekozen, past super goed samen!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Zo liefelijk. Helemaal mijn ding! Knap!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Meer moet dat niet zijn! Top combo met het truitje!

    BeantwoordenVerwijderen

Latest Instagrams

© sisko by mieke. Design by FCD.