Steun en win: Een mandenset voor #bfl

maandag 14 november 2016

Naaibloggers hebben hun hart op de juiste plaats. Getuige daarvan de tweede editie van Bloggers for Life, of te wel, een initiatief in het kader van Music For Life, dit jaar ten voordele van 2 goede doelen, nl. de afdeling kinderoncologie van het UZ Gent en de vzw Altijd Vrouw.
Voor doel 1 stampten mevr. Khadetjes en mevr. Liezewiezewoes 4 weken lang originele sew alongs uit de grond waardoor elke naaister haar steentje kon bijdragen voor de kinderkankerpatiëntjes in Gent. Knuffeldoekjes, toiletzakjes, vreet z'oppers, en pennenzakken. Als ik de link party bekijk denk ik (en hoop ik) dat ze daar de komende jaren even zoet zijn met hun voorraad. 

Vandaag wordt het startschot gegeven voor deel 2 van de actie: de grootste #BFL loterij ten voordele van Altijd vrouw, een initiatief dat zich vooral richt op de gevolgen van kanker bij vrouwen. 

Vier weken lang worden jullie 10 à 11 stukken per week voorgesteld, gaande van (op maat gemaakte) kinderkleding en kleding voor dames, over tassen en accessoires tot zelfs te winnen workshops.  We hopen natuurlijk dat de loterij door jullie ruimhartig gesteund zal worden. Voel u dus vooral zeer aangesproken  tenminste één lotje te kopen, voor eender welk van de te verloten stukken ;) Wil u graag als eens watertanden of gewoon verstandig uw geld beleggen: kijk dan zeker hier.  Aan u te beslissen welke items u graag zou winnen. 

U koopt vervolgens in de week (van maandag tot vrijdag) waarin het item wordt voorgesteld zo veel lotjes als u wil waarbij uiteraard geldt: hoe meer lotjes, hoe meer kans. Eén lotje kost 2 euro, dus kom, daar kan u het niet voor laten. Het totale bedrag schrijft u over op rekeningnr. BE69 3770 2596 1378 met vermelding van: Nr Item - Jouw Naam - Jouw Voornaam - aantal lotjes. Vergeet vooral niet ook onderstaand formulier in te vullen om uw deelname definitief te maken. Zonder naam en adres, geen winst namelijk. Wil u de kleine lettertjes nog eens nalezen? Dan kan dan hier.

Mandenset

Dat was een laaaaange inleiding om te komen tot de kern van de zaak namelijk, mijn bijdrage.
Ik dacht na over waar ik zelf het liefst mijn geld aan zou uitgeven. Dat is niet gemakkelijk, want ik geef mijn geld namelijk graag uit. Toen ik zag dat de tassenmadam alvast ruimschoots aan haar trekken zou komen met de andere deelnames (pareltjes, ik zeg het u) smeet ik mij met volle overgave op een andere idee dat ik al even had gepind, nl. manden uit kraft-tex.
Daarvoor baseerde ik me op de tutorial van Noodlehead. Ik paste de afmetingen een beetje aan zodat ik 4 manden zou bekomen die mooi in elkaar zouden passen , finetunede ook een beetje de werkwijze en experimenteerde wat met de versteviging. Mand 1 was nog niet helemaal wat ze moest zijn, mand 2 werd al wat beter en bij mand 3 en 4 had ik de smaak te pakken. 
De manden werden gepimpt met wat restjes leren riem en voila, zie daar de set.
Zo'n mandenset uit kraft-tex, ik vind dat leuk, hip én praktisch, en volgens mij passen die in elk interieur. Vergeet draadmanden, welkom aan de kraft-tex ;). Kan u ze niet kwijt in uw living? Geen nood, ze doen ook prima dienst al cadeaumand. Ideaal gerief, met de komende feestdagen in het verschiet.
Wil jij deze mandenset winnen en in passant ook Bloggers For Life steunen? Dan weet u wat te doen: u vult onderstaand formulier in, en stort vervolgens het verschuldigde bedrag op rekeningnr. BE69 3770 2596 1378 met vermelding van: 4 - Jouw Naam - Jouw Voornaam - aantal lotjes. 

Vervolgens duimt u dat uw naam op 18 december, als alle winnaars getrokken worden, uit de bus komt. U krijgt de mandenset dan thuisgestuurd. En wie weet, zo met Kerst voor de deur, wordt de set nog wel met iets extra gevuld ;). 

Deelnameformulier:
Benieuwd naar de andere te winnen items deze week? Klik zeker door!


12 opmerkingen

  1. Nooit eerder gezien, maar ze zijn echt sjiek!! Ideaal als mandje om bv. met kerst te vullen als geschenkmandje. Dat wordt lotjes kopen en mss toch voor de zekerheid ook maar zelf beginnen knippen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. haha, 'vergeet draadmanden...' :D keigrappig :) Maar, ik koop lotjes voor deze want ik vind ze de max!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ook tof! Ik heb het zelf nog op de draadmand, maar deze kunnen er zeker aan tippen! Proper gerief!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heerlijk hoe de toepassingssuggesties je bijna verplichten om lotjes te kopen ;-) Ik ga dat alvast doen!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mijn lotjes hiervoor zijn ook gekocht, maar toch een klein vraagje. Met wat heb jij je mandjes verstevigd?

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oh dank je! Ik testte zowel een combinatie van fast2fuse (zowel de medium als de heavy) en h250 als decovil en h250, waarbij decovil net iets gemakkelijker werkt, dus ik zou die aanraden bij soortgelijke plannen!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuke én originele mandjes ; waarvoor ik graag lotjes heb gekocht !

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Je dacht gewoon aan alles... prachtset vrouw ♥

    BeantwoordenVerwijderen

Latest Instagrams

© sisko by mieke. Design by FCD.