Für Elise

donderdag 29 mei 2014

Zaterdag 17.00u sprak mijn vriend af om zondag om 15.00u bij baby Elise op bezoek te gaan. Waarop volgde: euh, Mieke, iets zelfgemaakt is toch wel leuk om te geven, niet? (ja, kijk, als dat uit zijn mond komt, val ik van mijne stoel en ga ik overstag). 

Het Lua-slaapzakpatroon van StraightGrain had ik al langer aangeschaft en ik zag de tijd rijp om er eentje in elkaar te steken. Eentje zonder tussenvoering, want het kersverse gezinnetje vertoeft binnenkort een maand op een zonnige vakantiebestemming waar luchtige slaapkledij aan de orde is - en eerlijkheidshalve, zo last minute is een mens aangewezen op wat er in zijn kast ligt en tussenvoering hoort daar niet bij, gelukkig heb ik wel een "bescheiden" stoffenvoorraad.
Voor de voorkant (en achterkant voering) gebruikte ik blaadjes (Jennifer bij PiekeWieke), de achterkant (en voorkant voering) is de Smile & Wave van Cloud9 (bij Georgette). Door de Smile & Wave aan de buitenachterkant te gebruiken vind ik geheel lekker fris en zomers. Mintgroene paspel ertussen en mosterdgele knopen erop. En voila. Zaterdagnacht 01.00u. Missie geslaagd.
Sweet dreams, Elise!

13 opmerkingen

  1. wauw, een heel mooie slaapzak! ik hou van de combinatie van stoffen en perfect met die knoopjes :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel tof .... Mooi kleurtjes ...ze zal blij zijn

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat mooi!
    En leve de stofhamsteraars in 't midden van de nacht ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel mooi! Een prachtige stoffencombinatie trouwens. ;o)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel mooi! Af en toe is een (te grote) voorraad stoffen handig hé!
    Zus 1

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Super moo! Dat zal zalig slapen.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. super mooie combinatie! En gelukkig zijn er ook nog voordelen aan zo'n grote stoffenvoorraad :)
    Davina

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Supermooi! ...en leuke knopen! Ik heb het u gezegd he... stashbusting... waar is da nu voor nodig ;-) een naaister kan NOOIT genoeg stof hebben...

    BeantwoordenVerwijderen

Latest Instagrams

© sisko by mieke. Design by FCD.