Pikkedief

zondag 18 mei 2014

Jaja, we zitten met een pikkedief in de familie. Vorige week kwam nichtje Tess namelijk even langs en confisqueerde daarbij een handtas. Die door de mama enkele uurtjes later netjes weer werd terug bezorgd, dat moet gezegd. 

Ok, even nuanceren, 1-jaar-11-maanden-en-3-weken-oude Tess nam een speelgoedexemplaar mee vanuit het speelgoedwinkeltje. Met nepgeld. Maar toch. Eén ding werd wel duidelijk: mevrouw had een eigen handtas hoog op haar verlanglijstje staan. En werd ze toevallig nu vandaag geen 2? Ik zette me dus aan het naaimachine en toverde voor haar een sjakosh, eentje helemaal voor zichzelf.
Sinds ik dit tasje ontdekte bij Elisanna, voorzag ik al menig kleuter van zo'n exemplaar. Simpel, en gegeerd. Dat blijkt.
Ons nichtje werd ook nog vestimentair voorzien. Maar de windpokken houden hier stevig huis, dus modelleren was even geen prioriteit. To be continued.

12 opmerkingen

  1. Een vrolijk tasje!En hoe klein ze ook zijn,meisjes houden van tasjes...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een schattig tasje! Dat gaat vast vaak mee op stap met de kleine dame!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. (bijna) 2-jarige meisjes houden van handtassen!
    Mooi exemplaar heb je gemaakt!
    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Grappig, gelukkig heeft ze er nu zelf ook eentje, een echt prachtexemplaar!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Houden niet alle meisjes van leuke tassen? ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. aaaaah Mieke, stop met mij zo van die ideeën in mijn hoofd te steken! Nu MOET deze ook op de cadeautjeslijst voor de 2e verjaardag van Eloise. En dat is al zaterdag! Aaaaah!!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Lol Annick! Maar als ik mocht kiezen tussen dit tasje of de poppentas/luiers/dekentje van Esther (van Jansen) met zaterdag als deadline dan wist ik het wel! Deze is op een uurtje gepiept, en dan heb je nog tijd zat om lekker met de beentjes omhoog te zitten!

      Verwijderen
  7. Ieder meisje verdient een eigen tasje om lekker veel spulletjes in te stoppen en te flaneren ... ;o)

    BeantwoordenVerwijderen

Latest Instagrams

© sisko by mieke. Design by FCD.