En de winnaar is ...

maandag 4 november 2013

Oh wat ben ik blij met al jullie reacties op de "zo geknipte tassen"! Bedankt allemaal om mee te doen! Maar de hamvraag is natuurlijk: Wie o wie wint dit exemplaar?


63 volgers dingen mee naar de tas...

Helaas, er kan maar één winnaar zijn. De namen werden opgeschreven, uitgeknipt, in de schaal gegooid én de onschuldige kinderhand trok er één naam uit.


En die naam is TRIENTJE, die de volgende reactie achterliet:  "Ik waag graag mijn kans". Goed gewaagd!

Trientje, mail jij me jouw contactgegevens (miekejansen81@gmail.com)? Dan mag je de tas binnenkort in  je brievenbus verwachten! En aan alle anderen: niet getreurd. Zo'n give-away organiseren vond ik plezant, er volgt er vast nog wel eens één. Bijvoorbeeld als de kaap van de 100 volgers wordt gerond ;)

3 opmerkingen

  1. als je al 63 mensen had die meedingden naar je eerste give away, zal die 2e niet lang op zich laten wachten ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Joepie!!! Wat leuk om dit te zien verschijnen! Ik ben een geluksvogel vandaag!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Vergeet je niet je gegevens even door te sturen? En gefeliciteerd!

      Verwijderen

Latest Instagrams

© sisko by mieke. Design by FCD.