Dino-alarm

woensdag 12 maart 2014

Hier kondigde ik het al aan: het is deze week al dinosaurus wat de klok slaat ten klasse 2KA en 2KB. En daar hoort (natuurlijk!) een verkleedpartijtje bij. Special guests in de klas deze week: de papa's.

Alsof het zo moest zijn spotte ik een tijdje terug deze blogpost, wetende dat die staarten nog van pas gingen komen. En zo geschiedde: een rondje bandwerk leverde 4 dino-staarten op: 2 kleintjes voor de dochter en een vriendinnetjee, 2 grotere voor de papa's. Op mijn vraag naar het betere modellenwerk - met in het vooruitzicht eeuwige roem in blogland, ging de man des huizes niet in. Begrijpe wie begrijpe kan. Gelukkig zijn daar de immer enthousiaste kinderen (kind 4 wou niet meewerken, dus u ziet slechts 3 van de 4 staarten figureren).
Werkwijze: Running with scissors 

8 opmerkingen

  1. Zooo... leuk! Die zalig zotte dinostaarten heb ik ook al een eeuwigheid op mijn Pinterestbord staan. Als mijn vijfjarige dit ziet, zal ik er mogen produceren! ;o)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zaaaaaaalig! Die kende ik nog niet! Pinnerdepin! :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Geweldig. En die venten toch, nee, ik versta ze ook niet hoor ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel mooi!! De bottekes hebben hun warme pelsje mogen uitdoen precies :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. En de man des huizes wou zelfs niet alleen met zijn poep op de foto?

    BeantwoordenVerwijderen
  6. De aanwezige kids produceren wel enthousiasme voor 4! :-)

    BeantwoordenVerwijderen

Latest Instagrams

© sisko by mieke. Design by FCD.