Kids On Tour - dag 5: Khadetjes

dinsdag 22 september 2015

Vandaag leggen de laatste 2 deelnemers aan de Kids On Tour hun creatieve ei.

Sarah, beter gekend als mevrouw Khadetjes, is van alle markten thuis. Ze produceert tassen, kinder-, dames- én herenkledij aan een tempo dat mijn verstand te boven gaat - om eerlijk te zijn, ik verdacht haar ervan een aantal kabouters in haar tuinhuis te hebben opgesloten maar dit weekend zag ik met mijn eigen ogen dat zij over bovenmenselijke multitask-capaciteiten beschikt.

Een flapuit, vol humor en zelfrelativering, dat is wat haar schrijfstijl kenmerkt. Iemand die naast de overvloedige pareltjes ook de mislukkingen durft showen. Een vrouw van vlees en bloed. Dat kunnen wij wel smaken. Die stijl komt haar ook van pas bij haar halftijdse - zij het 'puur-voor-'t-amusement' -job als 'de opper-tester'. Er is het laatste jaar haast geen patroon verschenen dat niet eerst haar arendsoog moest trotseren. En ik durf te stellen dat wij daar allemaal wel bij varen.

Benieuwd wat zij uit haar hoed toverde? Klik dan snel door!

kids on tour button

5 opmerkingen

  1. Oh! Ik wil kabouters!
    Merci om me erbij te willen - en voor je lieve woorden ❤️

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ze is 'opper' in veel! WE <3 KHADETJES!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Helaas hier (nog) geen eer gehad tot ontmoeting, maar ook vanuit hier wordt altijd volop genoten van haar berichten en creaties!! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hier nog eentje die fan is van haar creaties en haar blog!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Jammer dat het al voorbij is, dit was echt een superleuke blogtour! Smaakt naar nog!

    BeantwoordenVerwijderen

Latest Instagrams

© sisko by mieke. Design by FCD.