Kids On Tour: een designerstuk-in-wording

zondag 20 september 2015

Zij die geven,  zullen ook krijgen.  Het zou een mooie bijbelse spreuk kunnen zijn -  misschien is het er wel één - maar het is zeker de lijfspreuk van Kids On Tour.  Nadat ik dinsdag deze jas showde mag ik jullie nu laten zien wat Minnie Mie Annick voor Lucky Janne vanonder haar naaimachine toverde.

Iedereen  die hier de aan-foto's ziet zal het  met mij eens zijn,  wij vielen met ons gat in de boter.  Een kleedje werd het,  een super mooi,  stijlvol maar toch speelproof winters exemplaar,  in heel mooie zachte kleuren die mijn jongste zo mooi flatteren. Voor de details verwijs ik jullie graag naar de (tussen twee haakjes véél te bescheiden) maakster.  
En als kers op de taart maakte Annick nog een bijpassende 'sjakosh'. Onnodig te zeggen dat zij bij Janne in de bovenste schuif ligt.
 Janne waande zich in haar outfit zelfs een heuse rockster.

U begrijpt, dit kleedje wordt gekoesterd en bewaard, zodat het later - als Annick eenmaal haar eigen kindermodelabel heeft, voor véél geld geveild kan worden. 


kids on tour button

10 opmerkingen

  1. Ik moet zeggen, eerlijk, toen ik het kleedje op de blog van Annick zag, dacht ik ... nee dat stofje is niks voor mij, haar versie van de jurk dan weer wel, maar het stofje, neen... maar dan surfte ik naar hier om toch maar de aan-versie te bekijken... awel ik heb mij helemaal vergist :-) kei schoon komt dat kleed uit op u dochter: een perfecte match! :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ze heeft dat super mooi gemaakt,hé!Tof met die haarband en leuke schoenen erbij!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh, dit maakt mij echt heel blij, wat een lief knap popje is die Janne toch <3

    ... of moet ik zeggen, rockstar :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Als gegoten! Die gaat de binnenkant van de kast volgens mijn niet veel zien. Hij ziet er ook zo leuk om dragen uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel schoon. Dat tinypatroon vind ik één van de tofste dochterpatronen. Janne staat er geweldig mee!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dit is af, Mieke, met die haarband, schoentjes, tasje, dat knappe meidje! Zalig mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Idd, een heel mooi jurkje om -tig keer te combineren met andere kleurtjes! Mooie foto's ook!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. schoontjes, stijlvol, ik hou van het stofje!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Oh, past echt heel goed bij Janne! Het is hip, cool, stoer en meisjesachtig mooi tegelijk!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Waw! Annick! Ik zag eerder al een sneak peek maar op model zie je pas echt wat een prachtjurk het is. Jouw stofkeuzes blijven zo geweldig!

    BeantwoordenVerwijderen

Latest Instagrams

© sisko by mieke. Design by FCD.